FAQ's mbt Corona

Hier geven we een antwoord op al je vragen hoe we samen kunnen omgaan met de Corona-maatregelen die zijn getroffen.

Veelgestelde vragen

Wat gebeurt er mbt het maken van een afspraak?


  • Gelieve afspraken via mail of whatts app, te regelen, niet ter plekke in de praktijk
  • Laat weten of u tot de risicogroep (65+, diabetes-patiënt, hart-, long- en nierziekten) behoort zodat we de juiste maatregelen kunnen nemen.
  • Verplaats een afspraak wanneer je het vermoeden hebt of symptomen vertoont van een verkoudheid bij uzelf of bij een huisgenoot.

Graag verwijzen we ook naar onze Algemene Voorwaarden mbt opzeggen en/of niet opdagen voor een behandeling.




Welke hygiëne -en veiligheidsvoorschriften gelden er bij Bain de Bonheur?


Om de veiligheid van ons allen - zowel u als klant, maar ook voor mezelf te garanderen - zijn een aantal voorwaarden vooropgesteld:

  • Behoud – wanneer mogelijk - zoveel mogelijk een afstand van 1,5 meter
  • Bij het binnenkomen handen wassen, na behandeling handen wassen
  • Geen handen schudden of kussen
  • Er wordt steeds een mondmasker gedragen conform richtlijnen FOD (*)
  • Na toiletbezoek verplicht handen wassen en ontsmetten met handgel
  • Toilet wordt ontsmet na ieder bezoek
  • Deurklink van de praktijk wordt na ieder bezoek grondig ontsmet
  • Er wordt steeds voldoende alcoholgel voorzien. Maak er gebruik van!

(*) Er zijn voor de klanten mondmaskers (conform richtlijnen FOD) beschikbaar - ook kindermodellen à 8€/stuk.




Welke maatregelen neemt Bain de Bonheur voor/tijdens en na bij een LPG-behandeling?


  • Bij het binnekomen, zal uw genaamlabeld pakje van LPG klaarliggen. Dit vermijdt extra contact.
  • Alle LPG-toestellen worden na iedere behandeling grondig gereinigd, vaak ook tussendoor tijdens een behandeling.
  • De LPG-kop – specifiek voor behandeling van lichaam en gelaat - wordt met de hoogst mogelijke zorg meermaals ontsmet. Uiteraard ook na iedere behandeling.
  • Handdoek hoofdzijde wordt na iedere klant ververst.
  • Na iedere behandeling wordt de praktijk extra geventileerd.




Welke betalingsmogelijkheden biedt Bain de Bonheur aan?


  • Er wordt geen cash meer aanvaardt. Gebruik bij voorkeur een mobile app of eventueel via overschrijving.
  • Lees aandachtig onze voorwaarden rond betalingen van abonnementen:
    • Abonnementen met gratis extra beurten zijn enkel toepasbaar wanneer die in één betaling worden uitgevoerd.
      • 15 +1 beurt gratis = € 750,-
      • 20 +2 beurten gratis = € 1.000,-
      • Een factuur kan op aanvraag worden aangemaakt
    • Betalingen in schijven is uiteraard ook mogelijk, maar zonder het voordeel van gratis extra beurten




Wat met mijn klantenkaart?


  • om contact te beperken, wordt de klantenkaart tijdelijk niet gebruikt, maar zal de afspraak - in bijzijn van de klant – aangeduid worden op de fiche bij Bain de Bonheur