top of page
Nieuwsbrief
FAQ's
-
Wat gebeurt er mbt het maken van een afspraak?Gelieve afspraken te maken via mail of whatts app. Laat weten of u tot de risicogroep (65+, diabetes-patiënt, hart-, long- en nierziekten) behoort zodat we de juiste maatregelen kunnen nemen. Verplaats een afspraak wanneer je het vermoeden hebt of symptomen vertoont van een verkoudheid bij uzelf of bij een huisgenoot. Graag verwijzen we ook naar onze Algemene Voorwaarden mbt opzeggen en/of niet opdagen voor een behandeling.
-
Welke hygiëne -en veiligheidsvoorschriften gelden er bij Bain de Bonheur?Om de veiligheid van ons allen - zowel u als klant, maar ook voor mezelf te garanderen - zijn een aantal voorwaarden vooropgesteld: Behoud – wanneer mogelijk - zoveel mogelijk een afstand van 1,5 meter Bij het binnenkomen handen wassen, na behandeling handen wassen Geen handen schudden of kussen Er wordt steeds een mondmasker gedragen conform richtlijnen FOD (*) Na toiletbezoek verplicht handen wassen en ontsmetten met handgel Toilet wordt ontsmet na ieder bezoek Deurklink van de praktijk wordt na ieder bezoek grondig ontsmet Er wordt steeds voldoende alcoholgel voorzien. Maak er gebruik van! (*) Er zijn voor de klanten mondmaskers (conform richtlijnen FOD) beschikbaar - ook kindermodellen à 8€/stuk.
-
Welke maatregelen neemt Bain de Bonheur voor/tijdens en na bij een LPG-behandeling?Bij het binnekomen, zal uw genaamlabeld pakje van LPG klaarliggen. Alle LPG-toestellen worden na iedere behandeling grondig gereinigd, vaak ook tussendoor tijdens een behandeling. De LPG-kop – specifiek voor behandeling van lichaam en gelaat - wordt met de hoogst mogelijke zorg meermaals ontsmet. Uiteraard ook na iedere behandeling. Handdoek hoofdzijde wordt na iedere klant ververst. Na iedere behandeling wordt de praktijk extra geventileerd.
-
Welke betalingsmogelijkheden biedt Bain de Bonheur aan?Gebruik bij voorkeur een mobile app of eventueel via overschrijving. Lees aandachtig onze voorwaarden rond betalingen van abonnementen: Abonnementen met gratis extra beurten zijn enkel toepasbaar wanneer die in één betaling worden uitgevoerd. 20 +1 beurten gratis = € 1.200,- Een factuur kan op aanvraag worden aangemaakt Betalingen in max. 4 schijven is uiteraard ook mogelijk, maar zonder het voordeel van gratis extra beurten Abonnementen zijn 1 jaar geldig. Niet opgenomen beurten worden niet terugbetaald. Kadobonnen zijn eveneens 1 jaar geldig en kunnen niet verlengd worden.
-
Wat met mijn klantenkaart?Bij geen voorafgaande verwittiging, en niet 24u op voorhand, vervalt je beurt.
bottom of page